1 Aralık 2011 Perşembe

Kışlık Kaşe Kaban


Üstte görmüş olduğunuz kaşe kumaşım ve astar (astar kumaşın renginde aslında, yanar dönerli bi rengi olduğu için flaştan mavi gibi çıkmış) , henüz düğmeleri almadım. Haftaya Alıcam inşaAllah.

Gelelim Sadede ;
Yazlık ve mevsimlik bayağı pardesü diktim ,
yazın özellikle çeşit çeşit giymek hoşuma gidiyo ( hangi bayanın gitmezki ? :)
Ama kışlık pardesü(kaban) dikimine hiç el atmadım.
Bir kaç yıl önce hazır aldığım 2 tane kışlık Pardesüm var ,
yetmiyo mu? yetiyo aslında.
Durum şuki ; eskimiyorlar :)
Uzun süre giyince de sıkıldıldım artık , onlara biraz ara vermek istiyorum.
Ve ilkimi yapıyorum :) kışlık pardesü dikmeye başlıyorum.
Beğeniyle takip ettiğim ve birçok modelde fikir edindiğim Artıst Fashıon
Bloğundan aldığım şu üç model arasında uzun uzun düşündüm :)
(Okadar emek vericem düşüneyim yani dimi? :)
3. yü yapmakta karar kıldım .
Sizlerin fikiri ne olur ? Belki farklı bişiler de yapabilirim (aklıma yatarsa :D)




11 yorum:

  1. 1 yada 3
    Ama yarma cep yapmayı biliyormusun? 3 te var gibi, sanki şayet bilmiyorsan 1 kuplu araya alırsın cebi:)
    Ön kısmı kol kenarları roba kısımları telalı çalışmalısın biliyorsundur gerçi ama,tela koymazsan bir süre sonra kaşe sarkma yapıyor.

    Astarın rengi çok tatlı seviyorum alacalı renkleri:)
    Bende kısa bir ceket düşünüyorum ama keçe mi kumaş mı kararsız kaldım bakalım düşünüyorum şimdilik:)

    YanıtlaSil
  2. Zeynep - Dikişte teknik isimlerinin hepsinden haberdar değilim:D yarma cep dediğin dikişten değilde , kumaşa sıfırdan keserek açılan cep yöntemiyse daha önce bir kaç kez çalıştım, hatta postumda var . Ama ben 3. modeli yapsamda önde 4 parça olucak , yani ön ortanın iki yanında boydan dikiş olucak cepleri oradan açıcam , biraz kolaya kaçıcam :) , tam teknik bilmediğim için nerelerde tela kullanmam gerekli tam bilmiyorum, bilgiler için teşekkürederim, giyim hocam(aynı zamanda karşı komşum oluyo :) bana yardımcı olucak :) ona bunlarıda sorarım.

    YanıtlaSil
  3. öncelikle hepsi ayrı ayrı şahane.bende dikiş dikiyorum fakat burda dergisinin kalıplarından çalışıyorum benimde böyle beğendiğim biçok model oluyo bunları nasıl kalıba döküyorsunuz çok merak ediyorum.bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.şimdiden kolay gelsin..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Ahhh bende çok istiyorum mont dikmek ama cesaret edemiyorum daha 3 numara gayet hoş bencede :))

    YanıtlaSil
  5. mrb 3 cok hoşmuş biraz dha kısa olbilir =)

    YanıtlaSil
  6. Sevim - teşekkürederim, bende maksi etek ve kolay bluzlar hariç Burda dergisinin kalıplarını kullanıyorum, Her ay dergiyi aldığım için istediğim modeli bulmakta zorlanmıyorum, trençkot dikmiştim daha önce , aynı 3. kabanın kalıbından , o yüzden zorluk çekmiycem :)

    YanıtlaSil
  7. Tasarımın renkleri - Önce astarsız bir iki tane kaşeden daha ince kumaştan trençkot felan denemeni tavsiye ederim, elin alışsın zaten cesaretinde gelicektir :)

    YanıtlaSil
  8. Ela - Ben pardesü giyiyorum :)

    YanıtlaSil
  9. 3 satıştamı satın almak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar yabancı markalar . Satılık değil. dikeceğim model için paylaştım

      Sil
  10. Mrb. Bu 3 numara olanin fiyatı Nedir ogrenebili miyim acaba.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Etiketler

abajur (2) abiye (3) ajanda (1) aker (1) aksesuar (1) ala dergi (2) Ali nazik (1) alışveriş (1) Anahtarlık (1) apolet (1) avokado sos (1) Avon (5) ayakkabı (5) ayraç (1) babet (3) basit (1) Bayram (2) beden (1) BESTA BURS (1) beyaz (4) beytül (1) beze (1) beğeni (1) bileklik (2) blezik (1) blog (7) bluz (18) bordo (1) brother (1) brown (1) browni (1) broş (4) bulgur (2) burberry (6) burda dergi (1) camel (5) camiler (1) Carvella (1) ceket (7) cep (1) cep dikimi (1) Chanel (1) Coco (1) Coco Mademoiselle (1) country (3) dantel (4) darulaceze (1) dekorasyon (1) deri (3) değerlenirme (2) değişim (6) dico.ball (1) dieselloverdose (1) dikiş (28) dikiş makinesi (2) dıy (1) doğum günü (1) doğumgünü (3) düğme (2) düğmeli (2) elbise (9) english home (1) etek (28) etiket (1) etiketin olsun (1) etkinlik (1) eşarp (2) facebook (2) fellah köftesi (1) fırfırlı (1) Fırçalık (1) fisto (1) fiyonk (4) fuşya (7) gamzesaraçoğlu (1) gazoz kapakları (1) GDO (1) geri dönüşüm (1) gezi (1) gucci (2) gömlek (9) güpür (8) halley (1) havuç (1) haşhaş (1) header (1) hediye (15) hediyelik (1) Hotiç (1) İftar (1) İkea (1) ikoncan (1) İnstagram (3) ipek (2) içli köfte (1) iğnedenlik (1) Janome (1) jarse (1) kabak (1) kaban (5) kadife (2) kahve (4) kakao (1) kalemetek (1) kalıp (2) kalıpsız (2) kap (2) kapı (1) kapı süsü (1) karnıbahar (1) katemoss (1) kavanoz (1) kaşe (4) KemalTanca (1) keten (2) keçe (2) kılıf (1) kırmızı (8) kısır (1) kitap (4) Kitap ayracı (2) kıtır ekmekli (1) kışlık (5) kloş etek (5) kolay (1) kolye (1) kombin (51) kombinasyon (51) kot (1) koton (5) krem (1) krep (2) ku (1) kumaş (3) kurabiye (2) kutu (4) köfte pizza (1) Küpelik (1) ladymillion (1) leopar (5) Mademoiselle (1) magnet (1) maksi (4) mango (1) manken (1) manto (2) manzara (1) marka (2) masa (1) mavi (6) maş fasulyesi (1) menekşe (1) meyve (1) meyveli (1) mim (8) mini etek (3) minyatür (1) mısır gevreği (1) Mobilya (1) moda (3) modelli (1) mor (23) Mulberry (1) Mutfak gereci (1) muz (1) nakış (5) nar (1) nar çiceği (2) nude (3) odası (3) Oriflame (1) oruç (1) oxford (1) pantolon (1) pardesü (24) parfüm (6) parti (2) pasta (3) Patates pastası (1) Patates. (1) paçanga böreği (1) pelerin (6) pembe (10) peplum (2) perde (1) peçete halkası (1) pile (2) pili (3) Pink (1) Princess (1) Prova mankeni (1) pudra (3) puple (2) reglan kol (1) roman (1) romantik (2) rölyef (7) saks mavisi (2) salata (4) saten (5) satılık (5) satıyorum (4) saxmavisi (3) sebzeli (1) sepet (1) shoes (1) sipariş (10) siyah (22) size özel (1) somon (1) süsü (1) sütlü tatlı (3) Taba (1) tabure (1) tafta (1) takı (3) tarz (1) tasarım (4) tatlı (2) tavuk göğsü (1) taç (1) tağrif (1) telefon (1) temizleme (1) ten (2) terlik (1) tesettür (5) Thierry Mugler Alien (1) Thierry Mugler Angel Alien (1) Tom Ford Black Orchid (1) top (1) toplar (1) toprak (1) topuklu (1) trabzon (1) trençkot (2) triko (2) tunik (4) tül (1) vazo (3) vintage (2) violet (2) vizon (3) yarasa kol (2) yardım (1) yarım daire etek (2) yarışma (1) yavruağzı (1) yaz (2) yazlık (3) yelek (6) yeni (2) yenileme (14) yeşil (5) yeşilmercimek (1) Zara (1) zincir (1) ziyaret (1) zümrüt (2) çalışma (1) çanta (8) çeket (1) çekilhttp://www.blogger.com/img/blank.gifiş (1) çekiliş (11) çerçeve (3) çikolata (1) çilek (1) çocuk (3) ödül (1) özel (1) üst (1) şehriye (1) şifon (2)