11 Nisan 2013 Perşembe

Yeni Dikiş Ortağım :)

Selamlar herkese ,

Öncelikle bilgilendireyim sizi bayanlar ! 
Güpür yeleğimden isteyenler ; güpürün benzerinden sadece bir tane vardı ve çift endi , 
benim kullandığım tek en , iki tarafa su yolunun denk gelmesi için tek en olması gerekiyor .
O yüzden almadım. Eminönü'ne gittiğimde de bakarım inşa Allah .

Evet ! Gelelim yeni makineme ;
Baya bir araştırma ve soruşturmadan sonra makinemi aldım :)
Brother , Pfaff , Singer , Janome hepsine baktım .
Singere karşı bir soğukluğum vardı :P  yine de araştırayım dedim , ama ısınamadım vaz geçtim 
Brotheri ne kadar düşünsem de "servis ve parça bulmada sıkıntı yaşanıyor" diyenler oldu  o yüzden vaz geçtim.
Pfaff zaten iyi kalite ama benim isteğim özellikleri barındıran bir modeli uçuk fiyatlarda (extra kullanmayacağım fazla özelliklerde var gereksiz para verecektim ) o yüzden bundan da caydım :)

Zeynep&zeynep ablamın da tavsiyesiyle janomeyi kafaya koydum :)
O her ne kadar dikey mekik olsun dese de , bana daha pratik geldiği için yatay mekikli aldım itiraf ediyorum hehehe :D
İnternette araştırdım , adresi aldım eşimle birlikte gittik yerinde gördük .

Unkapnı'nda Janome nin merkezi var , ayrıca showroom da var .
İnternet sitesi için TIKTIK
İstediğiniz makineyi deneyebiliyorsunuz.
Oradaki sorumlu kişiler  +Janome Eğitmeni Seher Hanım da sağ olsunlar çok yardımcı oluyorlar .
Denedim , inceledim içime sine sine aldım .
En azından ilgi alakaları ve bir sıkıntı yaşadığımda kolaylıkla gidebileceğim yeri olması da önemli :)
Zaten sağ olsun bir telefon ötemde Seher hanım var ;) 

Benim adlığım model : DC3050

Farklı 50 adet dekoratif dikiş, desen, piko ve ilik fonksiyonları bulunur
3 değişik türde tek adımda istenilen boyutta otomatik ilik açabilmek
7 mm genişliğinde zigzag yapabilirsiniz
Kordonlu dikişler, plise, yama, deniz kabuğu ve daha birçok özellik
Değişken dikiş adım ayarı
Kolay düğme dikimi
Dişliyi indirerek hertürlü kasnak nakışı, kum iğnesi, çin işi, Türk işi vs. yapabilme
janome 3050 ile desen kombinasyonu, otomatik kilit tuşu farklı desenleri artarda kullanarakyeni modeilerve desenler yaratabilme
kalın kumaşları kolaylıkla dikebilirsiniz
Standart ve opsiyonel aksesuarlar ile kenar dikişi, fermuar, gizli fermuar, nervür dikişleri, kenar kıvırma, overlok, düğme, aplike, triko, kapitone dikimi ve daha birçok özellik.
Hertürlü kalın ve ince kumaşı janome 3050 ile dikebilme imkanı (kot, penye, triko gibi)
İleri ve geri dikiş yapabilmek
Çift iğne kullanımı İle birbirine paralel süsleme dikişi yapabilme
Çapraz dikiş uygulaması
Dantelli birleştirme özelliği (Bu dikiş iki parça kumaşın arasının açık görünümü ile projenize yaratıcı hava verir)
Katlanabilir taşıma kolu ile taşıma kolaylığı
Tam devirli manyetik çağanoz sistemi 
7 adet çekici dişli sistemi
İplik kesici
Tek dokunmada açılabilen çağanoz kapak sistemi
Makine muhafaza çantası
Seri ve sessiz çalışma özelliği
Aydınlatma lambası ile karanlıkta bile çalışabilirsiniz
Tek düğmeye basarak kolay takılıp çıkarılabilen ayaklar
Hız ayarlı elektronik pedal
Zengin aksesuar çeşitleri
 
 





27 yorum:

  1. Güle güle kullan inşallah :) Ben de de Pfaff var çok memnunum.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürederim , siz de iyi günlerde kullanın ;)

      Sil
  2. hayırlı olsun yeni makineniz.bende bu aralar makine arayışındayım herkes farklı bir marka öneriyor kafam karıştı
    ayıp olmazsa fiyatını sorsam :)
    kullandıkça yorumlarınızı yazarsanız bende almayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürederim :) Şuan için çok memnunum , çok patik bir makine zaten . 1095 tl fiyatı .

      Sil
  3. Ahh deli kız :)keyiflen kullan inş memnun kalırsın,ilik çeşitli olması pek tabi daha güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehhehe :) Teşekkürederim ablacım

      Sil
  4. güle güle kullan canm..darısı bana, ben de pfaff 2.0 almayı düşünüyorum:)) bu arada okuma listende yazılarım görünüyor mu? bu ara kendi yazdığım yazılar blog okuma listemde ( önceden çıkardı)çıkmıyo?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürederim canım , inşlh en kısa zamanda sende alırsın ;)
      Okuma listesi ne canım , blog takip listem mi?

      Sil
    2. Baktm da ,yok canım yeni yazıların güncel olmuyor takip ettiğim blog listemde , aşağılarda kalmışsın :(

      Sil
  5. Güle güle iyi günlerde kullan. Sorunsuz ve hızlı dikiş keyfi yaşatsın.

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun makineniz bol dikişli günler :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de kayınvalidemin eski singer yoknaz'ı ile idare ediyorum.. annemde de pfaff'ın eski modeli var..
    ben de bir ara pfaff'ın bir modeline takmıştım kafayı 1.800 tl idi.. janome'yi de çok görür oldum o da güzel bir marka sanırım.. ben de fiyatını merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de kayınvalidein makinesi vardı :D Janome den memnun kalacağımı düşünüyorum , teknolojide japonlara güveneceksin ;)
      1095 tl fiyatı :)

      Sil
  8. Bu arada güle güle kullan demeyi unutmuşum :)

    YanıtlaSil
  9. aslında bende fiyatı merakediyorum.kafam karma klarışık.paff düşünüyodum ama tek adımda ilik acsında istiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı 1095 tl , benim için yeterli bir makine , ilik çeşidi ve otomatik açması önemliydi benim için de ;)

      Sil
  10. hayırlı olsun önemli olan içinize sinmesi hayırlı bol dikişler:))

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullan:) Bende de Janome 3016 var. Seninki kadar gelişmiş bir model değil ama benim gibi bir acemi için çok bile:) İnce ve kalın kumaşları çok rahat dikebiliyorum. 1,5 yıldır tık demedi (nazar değmesin). Eminim sen de çok memnun kalacaksın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yetiyosa gelişmiş olması önemli değil ;) Evet kaç kat kalınlıkta kot kumaşı diktik MaşaAllah tık demedi makine :d

      Sil
  12. ii gunlerde kullanın bol dikiş dkin inş.

    YanıtlaSil
  13. hayırlısı olsun :) güle güle kullanın. darısı benim başıma sorması ayıptır derler ama kaç lira acaba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürederim , darısı size :) 1095 tl

      Sil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Etiketler

abajur (2) abiye (3) ajanda (1) aker (1) aksesuar (1) ala dergi (2) Ali nazik (1) alışveriş (1) Anahtarlık (1) apolet (1) avokado sos (1) Avon (5) ayakkabı (5) ayraç (1) babet (3) basit (1) Bayram (2) beden (1) BESTA BURS (1) beyaz (4) beytül (1) beze (1) beğeni (1) bileklik (2) blezik (1) blog (7) bluz (18) bordo (1) brother (1) brown (1) browni (1) broş (4) bulgur (2) burberry (6) burda dergi (1) camel (5) camiler (1) Carvella (1) ceket (7) cep (1) cep dikimi (1) Chanel (1) Coco (1) Coco Mademoiselle (1) country (3) dantel (4) darulaceze (1) dekorasyon (1) deri (3) değerlenirme (2) değişim (6) dico.ball (1) dieselloverdose (1) dikiş (28) dikiş makinesi (2) dıy (1) doğum günü (1) doğumgünü (3) düğme (2) düğmeli (2) elbise (9) english home (1) etek (28) etiket (1) etiketin olsun (1) etkinlik (1) eşarp (2) facebook (2) fellah köftesi (1) fırfırlı (1) Fırçalık (1) fisto (1) fiyonk (4) fuşya (7) gamzesaraçoğlu (1) gazoz kapakları (1) GDO (1) geri dönüşüm (1) gezi (1) gucci (2) gömlek (9) güpür (8) halley (1) havuç (1) haşhaş (1) header (1) hediye (15) hediyelik (1) Hotiç (1) İftar (1) İkea (1) ikoncan (1) İnstagram (3) ipek (2) içli köfte (1) iğnedenlik (1) Janome (1) jarse (1) kabak (1) kaban (5) kadife (2) kahve (4) kakao (1) kalemetek (1) kalıp (2) kalıpsız (2) kap (2) kapı (1) kapı süsü (1) karnıbahar (1) katemoss (1) kavanoz (1) kaşe (4) KemalTanca (1) keten (2) keçe (2) kılıf (1) kırmızı (8) kısır (1) kitap (4) Kitap ayracı (2) kıtır ekmekli (1) kışlık (5) kloş etek (5) kolay (1) kolye (1) kombin (51) kombinasyon (51) kot (1) koton (5) krem (1) krep (2) ku (1) kumaş (3) kurabiye (2) kutu (4) köfte pizza (1) Küpelik (1) ladymillion (1) leopar (5) Mademoiselle (1) magnet (1) maksi (4) mango (1) manken (1) manto (2) manzara (1) marka (2) masa (1) mavi (6) maş fasulyesi (1) menekşe (1) meyve (1) meyveli (1) mim (8) mini etek (3) minyatür (1) mısır gevreği (1) Mobilya (1) moda (3) modelli (1) mor (23) Mulberry (1) Mutfak gereci (1) muz (1) nakış (5) nar (1) nar çiceği (2) nude (3) odası (3) Oriflame (1) oruç (1) oxford (1) pantolon (1) pardesü (24) parfüm (6) parti (2) pasta (3) Patates pastası (1) Patates. (1) paçanga böreği (1) pelerin (6) pembe (10) peplum (2) perde (1) peçete halkası (1) pile (2) pili (3) Pink (1) Princess (1) Prova mankeni (1) pudra (3) puple (2) reglan kol (1) roman (1) romantik (2) rölyef (7) saks mavisi (2) salata (4) saten (5) satılık (5) satıyorum (4) saxmavisi (3) sebzeli (1) sepet (1) shoes (1) sipariş (10) siyah (22) size özel (1) somon (1) süsü (1) sütlü tatlı (3) Taba (1) tabure (1) tafta (1) takı (3) tarz (1) tasarım (4) tatlı (2) tavuk göğsü (1) taç (1) tağrif (1) telefon (1) temizleme (1) ten (2) terlik (1) tesettür (5) Thierry Mugler Alien (1) Thierry Mugler Angel Alien (1) Tom Ford Black Orchid (1) top (1) toplar (1) toprak (1) topuklu (1) trabzon (1) trençkot (2) triko (2) tunik (4) tül (1) vazo (3) vintage (2) violet (2) vizon (3) yarasa kol (2) yardım (1) yarım daire etek (2) yarışma (1) yavruağzı (1) yaz (2) yazlık (3) yelek (6) yeni (2) yenileme (14) yeşil (5) yeşilmercimek (1) Zara (1) zincir (1) ziyaret (1) zümrüt (2) çalışma (1) çanta (8) çeket (1) çekilhttp://www.blogger.com/img/blank.gifiş (1) çekiliş (11) çerçeve (3) çikolata (1) çilek (1) çocuk (3) ödül (1) özel (1) üst (1) şehriye (1) şifon (2)